Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

2 aug. 2014

Cum scoţi diacriticele din text?

Am scris de curând un articol în care prezentam ''4 Metode de a scrie cu diacritice.'' În timp ce îl scriam m-am amintit că am fost întrebat în descrierea unui VideoTutorial încărcat pe canalul YouTube Radio Intim, de către Soare Michele David "Cum scot diacriticele?". M-am gândit să scriu acest articol considerând că poate fi de folos şi altora...
   Metoda pe care o folosesc eu nu ştiu dacă este cea mai simplă, dar ştiu că este cea mai eficientă (cel puţin pentru mine).
  Cum scoţi diacriticele din text?
   Am un articol scris (cu video) în care prezint modul în care puteţi introduce diacritice într-un text
''AutoCorect cum introduci diacritice intr-un text, corecturi punctuatie si ortografie'' însă aşa cum spuneam astăzi vom dezbate tema inversă şi anume cum scoţi diacriticele?. De multe ori suntem nevoiţi să trimitem un document via internet, dar se întâmplă ca nu de fiecare dată să ne fie recunoscute diacriticele din acel text (presupunând că există). şi atunci suntem nevoiţi să căutăm soluţii pentru înlăturarea lor. Metodă manuală ar necesita foarte mult timp aşa că vă voi prezenta o metodă oarecum automată.
  Aveţi nevoie de aplicaţia AutoCorect pe care o puteţi descărca de Aici instalarea aplicaţiei este prezentată în articolul anterior de mai sus.
  După descărcare şi instalare deschideţi aplicaţia şi în fereastra
elimina diacritice
aplicaţiei Paste-ati (Lipiți) textul căruia doriţi să îi scoateţi diacriticele (dupa ce in prealabil l-ati copiat)
- Mergeţi în meniul Editare - Scoateţi diacritice (Shift+Ctrl+Del) si asta este tot, intr-o secunda v-au fost scoase diacriticele din text.

Va fost de folos acest articol?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!