Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

30 dec. 2014

Cum iti creezi propriul Clip cu melodia favorita

Am scris zilele trecute un articol şi am făcut şi un video despre Camtasia Studio 8 în care vă arătăm cum puteţi utiliza această aplicaţie pentru a crea Videotutoriale la o bună calitate HD. Am promis în acel articol că am să revin cu altele despre Camtasia în care o să mă axez pe un subiect bine definit. Astăzi am să vă arăt cum puteţi să vă creaţi propriul VideoClip...
Cum pot face un Clip cu poze si melodii favorite?
   Să spunem că aveţi o melodie, sau un mix (colaj) pe care vreţi să îl urcaţi pe YouTube, dar după cum ştiţi pe acest site nu puteţi Update-a mp3 de aceia aveţi nevoie de o aplicaţia ca:
. Camtasia Studio 
. Movie Maker 
. Sony Vegas 
. AVS Video Editor
  Astăzi am să vă arăt cum puteţi face ca să urcaţi pe YouTube melodia preferată (cântată chiar de dvs.) însoţită de imaginile preferate (fotografii personale).
- Descărcaţi Camtasia Studio 8 de Aici 
- Instalaţi şi rulaţi aplicaţia
- Odată deschisă aplicaţia introduceţi melodia/melodiile şi fotografia/fotografiile care doriţi să formeze clipul dvs. Pentru a ştii ce aveţi de făcut. Vă invit să urmăriţi Tutorialul Video de mai jos!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!