Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

11 oct. 2014

Cum salvez sablonul Blogger - Cum incarc alta tema?

Să vă spun sincer atunci când am înregistrat acest blog aveam intenţia să scriu pe el despre, trucuri, sfaturi, idei de a vă face un blog, (de al Host-a), de al modifica, (CSS, Java Script, HTML), de a câştiga bani cu el Youtube, Afiliere, Adsense, etc)... Am ajuns însă să scriu despre aplicaţii şi programe, despre trucuri Windows (nu îmi pare rău). M-am decis să scriu mai multe articole despre Blogger şi de asemenea, am hotărât să schimb câte ceva la acest blog, în bine sper eu. Astăzi va voi arăta cum puteţi modifica tema Blog-ului, cum puteţi salva şablonul actual (în caz că vreţi să reveniţi la el)...
   Înainte de a modifica (Edita HTML) şablonul este recomandat să îl salvaţi pe cel actual şi de asemenea să îl încărcaţi pentru a vă asigura că totul este în ordine  ( uneori apar erori la incarcare, daca au fost facute modificari neadegvate in codul Html), de aceia dupa salvare va recomand sa-l si incarcati, pentru a va asigura ca aceasta operatiune de incarcare a sablonului nu este insotita de mesaje de roare, caz in care nu se poate face incarcarea, pana la remedierea problemelor aparute) 
Cum se salvează Şablonul Blog-ului Blogger?
Am să scriu cea mai simplă cale,
Salvaţi Şablonul
  Vă logaţi - mergeţi pe blog-ul căruia doriţi să îi schimbaţi tema (săgeata 1) - Şablon (săgeata 2) - Faceţi o copie de rezervă/Restabiliţi săgeata 3) - Descărcaţi şablonul complet (săgeata 4) - Save - Salvaţi fişierul într-un folder, de preferat aflat pe o alta partiţie decât cea pe care aveţi instalat Windows-ul (în cazul unei probleme cu sistemul de operare să nu pierdeţi copia de rezervă a blog-ului).

Pentru a încărca o temă, un şablon (pe care l-aţi salvat anterior)  Urmaţi toţi paşi de mai sus (pentru a salva şablonul actual) şi apoi daţi Browse (pentru a căuta un Template salvat, sau descărcat anterior) (săgeata 5) - Alegeţi fişierul (tema) (săgeata 6) - Open (săgeata 7) - Încărcare (săgeata 8).


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!