Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

12 mai 2014

Cum afli toate parolele salvate in browser - Logare automata

Vroiam de mult să scriu acest articol însă nu mi-am găsit timp pentru ai face, aşa cum deja v-am obişnuit un Tutorial Video. Aplicaţia despre care m-am decis să scriu astăzi se numeşte LastPass şi aşa cum îi spune şi numele se ocupă cu parolele, cu administrarea lor cu reţinerea lor şi de asemenea se oferă să completeze formularul de înregistrare în mod automat atunci când vreţi să vă înregistraţi pe diferite site-uri, sau forumuri...
  Deşi am să ataşez mai jos un videotutorial m-am decis să scriu şi ceva caracteristici şi păşi pe care trebuie să îi urmaţi pentru a putea să vă bucuraţi de avantajele acestei aplicaţi. Am să mai scriu încă un articol şi despre dezavantajele (pentru unii tot avantaje) ale acestei aplicaţii.
  Pentru început Descarcati LastPass de Aici După descărcare începeţi instalarea ca în Tutorialul Video.
  După instalare toate parolele pe care le aveaţi salvate în browser vor fi importate de LastPass
  Când vă logaţi pe un site nou vă va apărea sus în browser opţiunea de a salva noua parolă.
  De acum de câte ori doriţi să vă logaţi la conturile dvs este de ajuns să vă logaţi mai întâi la contul LastPass şi acesta se va ocupa de logare.
  Aşa cum veţi vedea în video tutorial aveţi posibilitatea creări unui profil pentru formularul de înregistrare pe diferite site-uri, sau forumuri şi cu un sigur click LastPass completează formularul de înregistrare
  Tot această aplicaţie vă poate genera şi parole prin accesarea generatorului de parole, dvs nu trebuie să reţineţi parola generată o va reţine LastPass în managerul de parole.
  Pentru a înţelege mai bine ce face această aplicaţie vă invit să vizionaţi Video Tutorialul de mai jos

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!