Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

28 apr. 2014

Tor Cel mai simplu mod de a-ti schimba ip-ul

  Am mai scris câteva articole pe această temă, dar se pare că nu toţi au reuşit să se bucure de ceea ce scriam în acele articole, neputând să pună în practică sfaturile date şi asta din diferite motive. Aşa că m-am decis să scriu despre altă metodă de aţi schimba IP-ul calculatorului, dacă în primul articol scriam despre cum îţi poţi schimba IP-ul cu ajutorul unor aplicaţii iar în al doi lea despre modalitatea de aţi schimba IP-ul fără să foloseşti nici o aplicaţie, bazându-te doar pe anumite comenzi scrise în Command Promt şi anumite setări ale plăci de reţea.
  Astăzi vin cu un al 3 lea articol despre o modalitate de a naviga anonim pe internet cu ajutorul unui Browser, da aţi citit bine puteţi instala un Browser special conceput pentru a naviga pe internet fără să laşi urme
  Modul de a folosi această soluţie o voi explica în tutorialul video de mai jos
  Pentru a urma paşi descrişi descărcaţi Browser-ul de pe pagina oficială www.torproject.org/download

2 comentarii:

  1. Salut.Totusi am o intrebare: Vreau sa fac mai multe conturi pentru un joc dar vreau sa fiu activ pe ele. Daca imi schimba ip-ul de fiecare data banuiesc ca la a doua accesare iar il va schimba.CUm pot face sa imi ramana aceleasi ip-uri pentru fiecare cont?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Anonim 21 mai 11:05
    Îţi recomand să intri pe canalul YouTube Radio Intim şi ai să găseşti acolo mai multe soluţii de aţi schimba IP-ul. (poţi da click pe pagina Acasă, a acestui Blog, sau poţi scrie în căsuţa de căutare cuvântul ip) Eu îţi recomand ultimul articol scris pe care îl găseşti aici http://pe-intelesul-tuturor.blogspot.com/2014/05/cum-schimbi-ip-ul-din-browser.html

    RăspundețiȘtergere

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!