Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

18 mar. 2014

Dezinstaleaza Toolbar-urile Nedorite

  Nu scriam acest articol, dacă zilele trecute nu întâlneam o situaţie ciudată. Dorind să dezinstalez un toolbar instalat pe un Notebook, nu am putut deoarece acesta nu apărea nicăieri, am instalat şi RevoUninstaller şi nici acesta nu îl afişa, am încercat şi cu Ccleaner şi nimic, după câteva căutări pe Google am găsit mai multe aplicaţii care se lăudau că pot dezinstala Toolbar-urile nedorite dintre toate am ales să scriu despre...
  JunkWare Removal tool este o aplicaţie foarte uşor de folosit şi care nu consumă resurse (are doar 500 de Mb) şi este şi portabil
  Download JunkWare Removal tool de Aici
După ce ai descărcat aplicaţia o rulaţi cu drepturi de administrator (click dreapta Run as Administrator), iar aceasta îşi va face treaba (aşteptaţi un minut)
  Pentru o scanare completă este necesar să închizi browser-ul (toate paginiile Web deschise)
 După scanare se va deschide un document în notepad în care ţi se prezintă în detaliu toate fişierele sau registrii înlăturaţi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!