Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

19 feb. 2014

3 Aplicati cu care poti scoate vocea dintr-o melodie

Am mai scris pe acest blog despre acest subiect ,, Cum poţi obţine un negativ folosind Audacity'' şi de asemenea am făcut şi un videotutorial, dar se pare că nu toţi au reuşit să scoată vocea dintr-o melodie, fiind rugat să găsesc o altă soluţie şi pentru aceia care nu au reuşit. Am căutat şi am găsit mai multe aplicaţi care vă ajută să eliminaţi partea vocală a unui cântec rezultatul îl veţi vedea în noul Videotutorial pe care l-am făcut...
  • Primul program se numeşte MP3 Karaoke şi este o aplicaţie gratuită foarte simplă cu un simplu dublu click scoate vocea. 
  • Al doi lea program se numeşte YoGen Vocal Remover aceasta nu este o aplicaţie gratuită costă 25 $, dar cu ajutorul torentelor o puteţi descărca gratuit de Aici  
  • Al trei lea program se numeşte Magic Vocal Remover
  De asemenea vă las pagină Web de unde puteți descărca mai multe programe care vă pot ajuta, o puteţi accesa dând click Aici
Vă invit să vizionaţi videoclipul de mai jos unde vă prezint pe larg aceste programe

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!