Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

19 dec. 2014

Site-uri care te ajuta sa iti creezi Logo-uri Gratuit

Am făcut zilele trecute un Tutorial Video despre cum vă puteţi crea un logo video, iar cu ceva timp în urmă am scris despre o modalitate de a vă crea un logo imagine şi deoarece simt că nu v-am spus tot vin astăzi cu acest articol în care o să fac o listă cu site-uri care vă pot ajuta să vă creaţi propriul logo într-un mod uşor şi gratuit. cu puţină inspiraţie şi multă răbdare oricine poate deveni mândru de realizările lui, fără să aibe mari cunoştinţe în domeniul acesta...
  Majoritatea site-urilor care vă oferă posibilitatea de a vă crea un logo gratuit vă cer să vă creaţi un cont (să vă înregistraţi) de cele mai multe ori acesta este singurul compromis pe care trebuie să îl faceţi.
  Aşa cum spuneam am făcut un Video Tutorial despre cea mai simplă şi eficientă metodă de a vă crea un logo video (mică prezentare video).

 - Descărcați  de Aici Flix Press 
  Cu ceva timp în urmă am făcut un alt video despre cum vă puteţi crea un logo imagine (Foto) care să vă reprezinte)
 - Descărcați AAA Logo de AICI

Şi deşi aceste video tutoriale vă pot ajuta să vă creaţi cu susurinta un logo profesional. M-am gandist să nu fiu egoist şi să vă pun la dispoziţie toate site-urile de care am cunoştinţă care vă pot ajuta în încercarea dvs. de a face o treabă cât mai bună. De menţionat că este bine să combinaţi facilităţile de pe mai multe site-uri, de asemenea aveţi nevoie de imagini de calitate şi de un editot video (Movie Maker) pentru a edita fragmentele de logo în aşa fel încât rezultatul final să pară treaba unui profesionist
 Gata cu scrisul iată lista


Alex Free Stock Video Footage
Beachfront B-Roll
Clip Canvas
Cute Stock Footage
Free Video Footage
Footage Crate
Gratuit Footage
HD-Trainings
IgniteMotion
Logomaker
Laughingbird
LogoYes
Motion Elemente
Motion Backgrounds
Movie Tools
Open Footage
Splasheo
Sothink
Videezy
Videvo
X Stock Video
Summitsoft Logo Design Studio
Notă*
  Intraţi pe fiecare site în parte şi dacă vedeţi că acel site are ceva să vă ofere vă creaţi cont.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!