Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

13 iul. 2014

Cum castigi bani cu YouTube si Google AdSense

Am scris o serie de articole despre cum poţi câştiga bani cu YouTube şi Google Adsense, am făcut şi câteva Tutoriale video în care prezentam pe larg cum anume poţi câştiga bani cu Google şi Youtube (voi lăsa toate articolele în acest tutorial).
  Pentru cei care vor să câştige bani cu ajutorul celor de la Google (AdSense şi YouTube), am scris articole în care am explicat pe larg paşi pe care trebuie să îi urmeze;
1. Crearea unui cont Google - Cum faci o adresa de Gmail
3. Creare cont Adsense cu ajutorul canalului YouTube - Creare cont Adsens cu Youtube
4. Cum iti faci un cont/canal Youtube - Cum iti faci un cont/canal Youtube cu care sa castigi bani
  Am mai scris de asemenea două articole (cu video) despre cum vă puteţi crea un blog/site gratuit pe care puteţi insera anunţuri AdSense cu care să câştigaţi bani
 După ce am scris aceste articole am fost întrebat, Cum câştigi bani cu YouTube şi Google" şi m-am gândit să vă spun cum câştig eu bani cu Google.
1. Scriind pe acest Blog - Am anunţuri AdSense inserate şi datorită numărului de vizite pe care le are acest blog câştig până la 1 euro pe zi.
2. Făcând VideoTutoriale pe care le urc pe Youtube - Sunt partener YouTube şi unele din Clipurile încărcate sunt puse la generare de bani câştigând şi prin această metodă 1 euro pe zi.

3. Cu ajutorul link-urilor scurtate AdFly - Am prezentat pe larg această metodă pe un alt blog Castiga bani cu AdF.ly pe Blog, Site, Facebook si YouTube Cu această metodă mai câştig un alt euro magic. La o mică socoteală veţi vedea că acest blog "produce" 3 euro pe zi. Să vă spun că deţin 11 blog-uri şi 7 canale YouTube??

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!