Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

14 iul. 2014

Cum atasez contul bancar la contul Adsense

Am scris mai multe articole despre metode de a câştiga bani cu ajutorul Google si a contului AdSense. Am făcut un scurt rezumat a tuturor articolelor ''Cum castigi bani cu YouTube si Google AdSense'', de asemenea am scris despe modalitatea de a câștiga bani online, insă după ce am citit ultimul comentariu primit pe această temă "Unde bag modul de plată adică mi-am făcut un cont bancar și unde bag id și parola de la contul bancar pentru a primi bani", mi-am dat seama că ar trebui să scriu un alt articol  despre...
Cum ataşez contul bancar la contul Adsense?
  După ce v-aţi creat contul Adsense (citiţi articolul ataşat mai sus) să trebui să alegeţi modul în care veţi fi plătiţi (veţi primi bani de la Google) Pentru a face acest lucru Mergeţi în Contul AdSense (Logare) mergeţi în meniul Plăţi/Payments (Vedeţi plăţile)

- Setări pentru plăţi - metoda de plată 
- Alegeti una din cele 3 opţiun  
  • Cont bancar
  • CEC
  • Uestern Union
 - în fereastra deschisă completati cu numele (exact cum apare în extrasul bancar) apoi completezi cele două câmpuri cu contul IBAN (ţineti mouse-ul pe semnul întrebări şi va va fi afişat la ce anume se referă) este de forma RO54BTTREURCRT5987609872 (în funcţie de bancă la care ai contul bancar) şi codul SWIFT BIC (format din 8 caractere) toate informaţiile le găsiti pe actele primite de la bancă. 


- Vi se va face verificarea contului, prin extragerea unei sume de bani (vă vor fi returnaţi în cont).
NOTĂ* 
  Dacă nu aveţi cont bancar vă recomand să alegeţi să primiţi bani prin Uestern Union.

1 comentarii:

  1. Se extrage o suma din cont pt verificare Ei pot sa îmi ia bani din cont? L_am făcut special pentru asta și nu am niciun ban pe el Aștept răspuns. Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!