Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

24 oct. 2018

Setari de Baza Pentru un Windows 10 Foarte Rapid si Fara Consum de Resurse

Am mai scris despre aplicaţii, setări şi metode de optimizare a sistemului de operare Windows 10, însă astăzi vreau să vă prezint (cu ajutorul unui clip) câteva setări de bază pe care trebuie să le faceţi după ce aţi instalat Windows-ul, setări care vă vor aduce un consum redus de resurse şi un windows mai rapid. în trecut am vorbit despre anumite aplicaţii de optimizare, însă astăzi o să vedeţi cât de simplu este să faceţi Windows-ul 10 mult mai bun.
  Aveţi mai jos un clip de 10 minute în care veţi vedea ce trebuie să faceţi pentru a vă bucura de o performanţă mai bună a pc-ului dvs. setările ce urmează să le vedeţi nu necesită un grad ridicat de cunoaştere şi sunt rapid şi uşor de făcut.

3 comentarii:

  1. Am un laptop HP la care am windows 10,nimic altceva. La deschidere îmi cere parolă, dar nu am nici o parolă. Cum procedez ca să introduc o parolă valabilă. La parola se afişează : parolă hint 3m, iar dedesubt scrie reset parola.

    RăspundețiȘtergere
  2. As dori ajutor daca se poate, am un leptop nou selectline dar nu vrea sa funcționeze ce sa fac

    RăspundețiȘtergere
  3. Lumea Ar Trebuii Să Știe Că Se Poate Activa Setarea Lumina Caldă In Sistemul De Operare, I-ar Asta Face Ca Tot Ce Este Afișat Pe Ecran Să Fie Plăcut Ochiului, Este Valabil Atât Pentru Laptopuri Cât Și Pentru PC-uri:

    https://youtu.be/NXsq7qULmjU?si=wfcJb8dXtGhmhif4

    Trimiteți Mai Departe Aceste Informații Pentru A Ajunge La Cât Mai Multă Lume.

    RăspundețiȘtergere

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!