Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

19 nov. 2017

Cum Castigi Bani Online

  De multe ori sunt întrebat cum anume se pot câştiga bani în mediul online şi adevărul este că sunt multe metode de a face acest lucru, unele mai eficiente altele mai puţin eficiente, unele reale şi altele mai puţin reale.
  O să vă spun câteva metode prin care câştig eu bani, dar o să mă axez astăzi strict pe metoda link-urilor scurtate prin intermediul site-ului AdFly.
Cum Câştig Eu Bani în Mediul Online
- Sunt Youtuber - Postez în fiecare zi un clip pe canalul TutoriAle PC şi tot în fiecare zi fac şi un Eveniment Live. Asta îmi aduce bani din adsense (monetizez clipurile), din donaţii (pe Evenimente Live), Din Sponsorizări, Promovări şi Colaborări şi din Adfly (pun link-uri în descrierea clipurilor)
- Scriu articole pe diferite Blog-uri monetizate (Bani prin Adsense)
- Scriu articole la comandă - Bani per articol
- Creez pliante, cărţi de vizită, invitaţii, ilustraţii
- Repar şi instalez sisteme de operare şi diferite aplicaţii
- Consultanţă SEO canale de YouTube şi Blog-uri/site-uri
  Acestea sunt doar câteva din modalităţile prin care eu câştig bani în mediul online, dar aşa cum v-am spus astăzi o să vorbesc doar despre AdFly, desi mai sunt si alte site-uri de acest gen, eu pe acesta il folosesc, dupa ce am testat si altele.
  Ce este Adfly poate că ştiţi poate că nu, AdFly este un site unde poţi scurta anumite link-uri pe care să le pui pe diferite site-uri (inclusiv Facebook, iar pentru fiecare click pe care cineva îl dă pe acel link tu vei primi o sumă de bani.
  Principiul de funcţionare este simplu intri pe Site-ul AdFly, îţi creezi un cont, îţi ataşezi o formă de plată, de preferat Paypal şi începi să scurtezi link-uri pe care să le postezi pe unde poţi, cu speranţa că vor fi cât mai mulţi care vor da click pe acele link-uri scurtate. Cei care vor da click vor trebui să aştepte 5 secunde până vor putea apăsa un buton (SkypAd) pentru a ajunge la link-ul original. în acele 5 secunde li se vor afişa diverse reclame în urma acelor afişări tu o să câştigi bani. Cantitatea de bani diferind per click în funcţie de mai mulţi factori. Dar pentru a câştiga o sumă considerabilă, este ideal să aveţi un număr cât mai mare de link-uri scurtate cu un trafic cât mai mare.
  Pentru a înţelege mai bine cum funcţionează şi ce aveţi de făcut pentru a reuşi să câştigaţi bani online cu ajutorul acestui site numit AdFly, vă las un clip, pe care vă invit să îl urmăriţi. cu siguranţă după vizionarea acestui clip veţi ştii ce aceti de făcut pentru a câştiga bani în mediul online.
  Dacă sunteţi interesaţi şi de celelalte metode de a câştiga bani în mediul online enumerate mai sus vă invit să lăsaţi un comentariu spunându-mi ce anume aţi vrea să ştiţi

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!