Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

27 dec. 2016

Ai ajutat sau ai fost ajutat vreodata?


   Acesta este un articol mai special scris pe acest canal şi o spun imediat despre ce este vorba. Ştiu astfel de poveşti auziţi foarte des mai ales în perioada sărbătorilor, dar o va spun cu ce este această poveste mai specială. În ultimele 6 luni au început se vadă rezultatele muncii mele online şi asta datorită unor oameni cel despre care o va povestesc. 

  Într-o zi din întâmplare sau nu a intrat pe canalul de youtube pe care îl deţin cineva care îmi mulţumea pentru ajutorul acordat prin tutorialele postate. mulţumire spunea o promoveze în comuniitatea Gaming din care făcea parte. Nu prea aveam eu treaba cu gaming-ul dar am zis fie o promovare nu strică niciodată. Am ajuns cunosc oameni deosebiţi care aveau îmi schimbe percepţia despre ceea ce înseamnă viaţă de youtuber şi puterea acestei comunităţi. Mulţi oameni cu iinima mare ( cu ajutorul cărora am reuşit îmi achizionez un sistem desktop). Printre aceştia su un oarecare Dodo om dispus sară oricând în ajutorul celui care avea nevoie, i se spunea de multeori este prea bun şi este luat de prost, iar el spunea lasă fie ei sănătoşi atât cât pot şi îmi permit de ce nu o fac. Omul locuia în Cehia şi lucra la Skoda şi el şi soţia , erau bine spuneau nu se vor mai întoarce niciodată în România cehia este ţară lor şi asta până într-o zi când un incident în fabrică a dus la avarierea unor componente producând o pagubă destul de mare motiv pentru care tânăra familie este concediată şi aruncată în stradă (locuia în apartament pus la dispoziţie de către fabrică).Fără bani şi fără speranţa s-a pus sune surori, fraţii cumnaţii nepoţi şi nepoate, din ţară şi din străinătate. Rezultatul??? ne pare rău dar şi aici este greu. Şi uite aşa a rămas pe stradă cu câteva coroane în buzunar fără ştie ce va face, disperat şi neputincios privind în spate când era sus şi încercând uite cât este de jos. Plâng şi scriu gandindindu- cum îl pot ajută. gandesc scot la licitaţie noul calculator achizionat cu ajutorul oamenilor cu suflet (din donaţii), dacă am fost ajutat vreau ajut. Se spune de sărbători oamenii devin mai sensibili la nevoile altora, oare aşa fie?



2 comentarii:

  1. Ale, este dureros ceea ce a patit, sper sa ii doneze cat mai multe persoane!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aici I-am ghicit primul numele... https://youtu.be/C0jV_o0v6s8
    Dar ii voi dona din tot sufletul

    RăspundețiȘtergere

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!