Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

10 sept. 2015

Tutorial Complet Audacity Editare audio de Calitate

Am tot scris articole pe acest blog despre creşterea calităţi audio folosind aplicaţia Audacity, dacă daţi în căsuţa de căutare după cuvântul Audacity veţi găsi toate articolele scrise. În trecut am scris (şi făcut video) pentru fiecare din procesele pe care le puteţi executat cu această aplicaţie: scoaterea voci dintr-o melodie, adăugare voci tale într-o melodie, mixarea unor melodii, eliminarea unui fragment dintr-o melodie, eliminarea zgomotelor de fond s.a.m.d.

  Astăzi însă m-am gândit să fac acest articol în care să abordez toate aceste subiecte, pentru că de fiecare dată eram întrebat, dar lucru ăla cum se face, dar salvarea în mp3 cum o fac, dar cum îmi modific vocea şi tot aşa.
  Vă daţi seama că nu o să stau să scriu un articol despre toate setările pe care le puteţi face pentru a vă îmbunătăţi calitatea unei înregistrări audio, sau pentru a modifica alte rapoarte ale acesteia. 
  Pentru acest lucru am făcut un Video Tutorial în care vă explic cum puteţi modifica o înregistrare audio după bunul plac. În acest clip veţi găsi răspunsul la multe întrebări pe care le aveaţi despre modalitatea de utilizare a acestei aplicaţii şi veţi vedea de ce cred că Audacity este cea mai bună aplicaţie de editat audio free.
Vizionare plăcută !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!