Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

3 sept. 2015

Editare video si audio de buna calitate

De multe ori am fost întrebat cum reuşesc să am o calitate a voci atât de bună, cu ce aplicaţie filmez şi cum fac editarea Video Tutorialelor mele. Am făcut în trecut un Clip video în care am explicat pe larg metoda prin care obţin rezultatele respective ''Creaza Tutoriale Video HD de cea mai buna calitate'' Însă m-am decis să aduc anumite completări acelui clip, prin crearea celui de-al doilea Video Tutorial pe care o să îl postez aici, pentru ca şi cititori blog-ulului să poată afla " secretele unei editări video şi audio de bună calitate". 

  Nu o să stau să scriu fiecare setare în parte de aceea o să vă invit să urmăriţi clipul postat.
  Până să obțin produsul finit ţin să vă spun că eu fac 3 editări;
  • Prima editare audio video, în care tai toate fragmentele inutile (unde vorbesc fără rost, sau unde repet ceea ce nu mi-a reuşit din prima). 
  •  A doua editare este audio în care scot zgomotele de fond şi îmbunătăţesc vocea 
  • Şi a treia este audio video - în care elimin toţi timpi morţi (părţi fără mişcare şi sunet fără de care clipul ar fi mai dinamic).
Pentru a intelege mai bine ce anume si cum fac va invit sa urmariti acest Video Tutorial.
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!