Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

7 iul. 2015

Cum montezi si instalezi jocuri cu Daemond Tools

Nu de mult am fost rugat să fac un video Tutorial despre cum anume se instalează Daemond Tools acest lucru m-a mirat, această aplicaţie se instalează foarte uşor iar o imagine se montează şi mai uşor 9 cu noua versiune), dar pentru că am fost rugat am zis să fac acest video şi văzând cât interes a stârnit (nu mă aşteptam la mai mult de o vizită (a celui care ceruse acest clip), m-am gândit să scriu şi un articol...

  Daemond Tool nu mai este ce a fost, a devenit o aplicaţie complexă care pe lângă montarea unor imagini în cd-rom-uri virtuale care ne permite să instalăm, sau să rulăm jocuri direct dintr-o imagine fără să mai fim nevoiţi să o ardem pe cd, are şi alte funcţii care mai de care mai interesante (asta în varianta full) însă eu o să scriu strict despre noul Daemond Tool lite acesta fiind gratuit.
  • După instalare care este o operaţiune destul de simplă dar care necesită puţină atenţie având de ales la instalare ce versiune dorim să instalăm (în cazul meu Free).
  • Apoi va trebui să facem o instalare Custum pentru a nu instala şi alte aplicaţi nedorite (debifaţi căsuţele). 
  • Odată făcută instalare rulaţi aplicaţia şi în colţul din stânga jos veţi avea Quick Mount.
  • Mergeţi în locul în care aveţi acea imagine pe care doriţi să o montaţi cu Daemond Tool - Click pe aceasta şi Open şi aceasta va fi montată.
  Mai puteţi face montarea imaginii şi apăsând semnul + din colţul dreapta sus al ferestrei.
  Dacă vreţi să faceţi demontarea acelei imagini , fie mergeţi pe My Computer - daţi click dreapta pe discul virtual - Eject
  Fie deschideţi aplicaţia Daemond Tool care rulează în bară de Start (colţul dreapta jos) odată deschisă veţi avea un disc lângă Quick Mount care va avea nu x pe care îl apăsaţi si veţi demonta imaginea.
  Mai puteţi demonta acea imagine şi dând click dreapta pe Quick Mount - Unmount All.
  Atât de simplu este să montaţi şi să demontaţi o imagine cu noul Daemont Tool lite
  Dacă vreţi să instalaţi un joc va trebui să daţi dublu click pe dispozitivul virtual din My Computer (după ce aţi montat imaginea unui joc) şi să urmaţi paşi de instalare (Setup).
  Aşa cum v-am spus am făcut un video pe care îl puteţi viziona pentru a vă convinge cât de simplu este să folosiţi Daemont tool pentru a putea rula jocuri montând o imagine într-un dispozitiv virtual.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!