Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

12 iul. 2015

Creste performanta, mareste spatiul liber Defragmentare rapida

Nu am scris despre acest subiect până în acest moment pentru că am considerat că acest proces este cunoscut de toată lumea şi că este pus în practică din când în când (odată la 3 luni). Însă după ce am făcut un Video tutorial mi-am dat seama că sunt persoane care nu au cunoştinţă despre efectele benefice ale acestui proces. Uimirea mi-a fost mare când am recomandat o defragmentare, şi am fost întrebat "ce e aia?". Acest lucru m-a făcut să scriu despre defragmentare şi mai cu seamă despre Defraggler aplicaţia care vă ajută să vă puneţi ordine în folderele şi fişiere din Pc...

  Atunci când observaţi o încetinire în răspunsul calculatorului la comenzi, acest lucru se poate datora şi unei proaste scriere a datelor, acest lucru ducând la pierderea timpului în căutarea şi citirea acestora. Pentru un răspuns rapid se poate face o optimizare (despre care am tot vorbit pe acest blog), defragmentarea făcând parte din procesul de optimizare. Puteţi face această defragmentare folosind utilitarul din Windows pentru acest lucru mergeti in:
Start - în căsuţa Seorch scrieţi Defragmenter
  Puteţi ajunge în acelaşi loc dând dublu click pe My Computer - Click dreapta pe partiţia pe care doriţi să începeţi defragmenatarea (C) - Tools - şi aici apăsaţi Defragment New
  Acest utilitar este destul de eficient însă este lent, de aceea vă recomand o altă aplicaţie mult mai potrivită pentru acest lucru.
  Aplicaţia se numeşte simplu Defraggler şi a fost dezvoltat de către Piriform cei care au dezvoltat şi aplicaţia de optimizat Ccleaner.
  Utilizarea aceste aplicaţi este extrem de simplă de aceea nu o să vorbesc despre acest lucru, o să vă las să urmăriţi acest clip în care o să vedeţi modul de instalare şi utilizare a acestei aplicaţi, urmând că efectul să îl observaţi singuri după ce veţi rula Defraggler.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!