Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

13 iun. 2015

Transfer date intre Dispozitive, Calculator-Laptop-Telefon

Zilele trecute a trebuit să transfer o cantitate mare de date de pe Calculator pe Laptop (185 GB) ştiu că puteam face acest lucru prin zeci de metode care mai de care mai ,,simple", printre care puteam să folosesc Home Grup-ul din Windows, să trag informaţia pe un stick, pe DVD, hard extern, să scot hardul de la laptop şi să îl conectez la pc, să încarc informaţia pe diferite site-uri după care să o descarc, să dau Share informaţiei pe Strong DC şi apoi să o descarc, să creez un Torrent cu informaţia dorită, să transfer cu ajutorul unui server FTP şi exemplele ar putea continua...

  Eu am ales să transfer această informaţie printr-o metodă mai puţin cunoscută, destul de simplă şi rapidă. Am folosit File Drop (asta după ce am încercat aplicaţia Simple Socket File Transfer care însă îmi dădea eroare la conectare).
  Cu File drop treaba a mers ca unsă, am instalat această aplicaţie pe ambele dispozitive Calculator şi Laptop am transferat informaţiile trăgând folderele în fereastra File Drop acestea s-au transferat fără probleme (in timp ce eu am tras un pui de somn). 
  Această aplicaţie poate fi utilizată şi pentru a transfera informaţii de pe tablete, telefoane (atât Android cât şi IOS).
  • Instalaţi aplicaţia pe dispozitivele între care doriţi să faceţi transferul (telefoane, tablete, laptopuri, calculatoare).
  • Rulaţi aplicaţia pe dispozitivele între care vreţi să faceţi transferul (deschideţi aplicaţia).
  • Trageţi informaţia (Drop dawn cu mouse-ul) pe care doriţi să o transferaţi în fereastra File Drop a dispozitivului care vreţi să primească informaţia.
  • Apăsaţi Accept pe dispozitivul care va primi informaţia.
  • Aşteptaţi până la finalizarea procesului (acesta va avea durata direct proporţională cu dimensiunea informaţiei transferate).  
  Această aplicaţie m-a convins prin simplitate şi eficienţă Instalezi rulezi şi transferi (fără alte configurări setări...).
  Pentru a vă convinge vă invit să urmăriţi clipul de mai jos.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!