Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

7 iun. 2015

Personalizeaza Browser-ul Google Chrome

În ultimul timp am tot scris articole despre personalizarea Windows-ului iar zilele trecute am scris un articolul ,,Personalizeaza Browser-ul tau (Mozila)''. Imediat după postarea Video Tutorialului pe YouTube am fost întrebat dacă pentru Google Chrome această posibilitate există. De aceea m-am decis să scriu un articol şi despre modul în care puteţi personaliza Google Chrome deşi modul de personalizare esre asemănător.
  Pentru a personaliza browserul Google Chrome va trebui să alegeţi dintre diferite teme puse la dispoziţie de creatori anonimi pe net, sau chiar să vă creaţi dvs una (o să scriu un articol şi despre această posibilitatea. Până atunci însă ne vom folosi de o temă gata creată.
  După ce aţi identificat temă pe care o doriţi pentru a vă fi afişată pe pagina Chrome daţi click pe ea în freastra nou deschisă apăsaţi (din dreapta sus) Add TO CHROME - Aşteptaţi câteva secunde şi tema va fi automat încărcată - Închideţi fereastra de unde aţi ales temă şi bucuraţi-vă de rezultat.  Pentru a vedea despre ce anume vorbesc am făcut un Video Tutorial pe care vă invit să îl urmăriţi!
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!