Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

2 iun. 2015

Cum faci un CD DVD Bootabil?

Dupa ce am scris prima parte a acestui tutorial in care am explicat despre ''Cum faci o imagine iso bootabila cu ImgBurn''. Acum a venit rândul celei de a 2 a părţi în care să vă explic Cum puteţi trece acea imagine iso (sau oricare alta) pe un CD/DVD pentru a crea un disck bootabil fie arzând imaginea iso a unui joc, a unui sistem de operare, a unei aplicaţi (Live CD), sau orice altă imagine pe care dvs. doriţi să o treceţi pe un disk.

  Pe această temă am mai scris câteva articole le găsiţi dacă tastaţi în căsuţa de căutare unul din cuvintele; Bootable, PowerIso, ImgBurn, Nero.
  Şi cu toate că am scris aceste articole primesc mesaje (comentări) de genul, Cum fac o imagine bootabila, nu ştiu să pun Windows-ul pe CD/DVD" şi altele. De aceea m-am gândit să scriu un nou articol în care să fiu mai explicit (am creat un Video Tutorial).
  Pentru ca ImgBurn mi se pare cea mai simplă aplicaţie (şi gratuită) cu ajutorul căreia puteţi crea un CD/DVD bootabil, vă recomand să folosiţi această aplicaţie.
- După ce aţi descrcat aplicaţia dând click pe linck-ul de mai sus, instalaţi-o dar atenţie la instalare să daţi instalare Custum debifând căsuţele care vă indică instalare opţională a altor aplicaţii.
  Când rulaţi aplicaţia ImgBurn vi se va deschide o fereastră din care va trebui să alegeţi Write image file to disc 
  • Alegeţi calea unde se află ceea ce doriţi să scrieţi (imaginea iso).
  • Destinaţia unde va fi salvat (scrie) cd/dvd (literă). 
  • Viteza de scriere (8x). 
  • Şi apoi daţi click pe imaginea discului care va deveni activă (dacă aţi introdus un disc nescris). 
  • Aşteptaţi până primiţi mesajul că procesul s-a încheiat cu succes. 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!