Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

16 iun. 2015

Care este cel mai ,,Smeker'' Player Audio

Zilele trecute am fost întrebat de către Iulika, Care este cel mai smeker player audio?'' Sincer nu am ştiut ce să îi spun, mă gândeam să îi răspund că AIMP3 este cel mai bun player audio, dar cu siguranţă nu asta vroia el să audă, aşa că am căutat pe net şi am dat peste un Player extrem de interesant care are câteva avantaje: este gratuit, este portabil, consumă puţine resurse şi dispune de skin-uri care îi dau o înfăţişare destul de Cool.

  Player-ul despre care vorbesc se numeste Xion si poate fi descarcat de Aici, Tot de pe această pagină pot fi descărcate şi skin-urile care îl fac (după părerea mea) cel mai "smeker" Player Audio.
  După ce am scris despre o grămadă de metode de a personaliza Windows-ul a venit vremea să vorbesc şi despre o metodă de a personaliza un Player Audio, iar cu Xion acest lucru este extrem de simplu de realizat
  • Descărcaţi Player-ul
  • Instalaţi Player-ul Next - Install.
  • Descarcați ce skin doriţi dvs, accesând link-ul de mai sus.
  • Instalaţi skin-urile descărcate prin simplu Dublu click şi Install Now. 
  În funcţie de ce temă aţi ales veţi avea un player deosebit doar urmând aceşti paşi simpli, Xion este un player simplu fără mari pretenţii, care îndeplineşte strict funcţiile de bază a unui player audio, Redare, Volum şi alte câteva.
  Pentru a vedea cum arată acest player, vă invit să urmăriţi Clipul de mai jos, iar dacă aspectul acestuia v-a convins îl puteţi instala.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!