Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

18 mar. 2015

Multiplayer Media Ruleaza mai multe filme odata

  Nu prea am scris articole despre playere, considerând că mare lucru nu este de vorbit despre o astfel de aplicaţie, dar gândindu-mă mai bine mi-am dat seama că sunt playere care au anumite funcţii ce ar putea fi utile în anumite situaţii. Zilele trecute am primit o întrebare de genul, ,,Ştiu că am salvat un filmuleţ, dar nu mai ştiu unde şi cu ce nume, îl caut de două zile şi nu ştiu cum şi unde îl pot găsi". Răspunsul ar paea simplu "dai Search în calculator după fişierele video"...
  Dar ce te faci dacă ai sute de Gb de astfel de fişiere?, le iei prin eliminare?, le vizionezi pe toate? Grea situaţie.
  De aceea m-am decis să vorbesc despre HamMultiPlayer o aplicaţie cu ajutorul căreia puteţi viziona două filme în acelaşi timp, puteţi scana după toate fişierele video pe care le aveţi în calculator, în caz că aţi uitat locaţia unui fişier video şi doriţi să îl găsiţi, această aplicaţie îl poate găsi.
  HamMultiPlayer este extrem de simplu de folosit fiind un player portabil (nu necesită instalare, consumă foarte puţine resurse), iar tot ce aveţi nevoie se află în pagina principală.

  Daţi dublu click pe executabil şi apăsaţi butonul Run, se va deschide fereastra aplicaţiei. Pentru a căuta un fişier video fie bifaţi locaţia în care se află şi apăsaţi butonul Scan şi apoi Go, dacă nu ştiţi locaţia bifaţi întreg sistemul şi prin apăsarea butonului Scan vă va afişa o listă cu toate fişierele video găsite, dacă nici după nume nu recunoaşteţi fişierul video dorit, nu disperaţi prin apăsarea butonului Go acest palyer va încărca toate fiiserele în ferestre de previzualizare şi dacă nici aşa nu reuşiţi să găsiţi fişierul dorit, această aplicaţie mai are surprize plăcuţe de oferit. 
  Puteţi rula toate fişierele încărcate în ferestrele de previzualizare în acelaşi timp, având un meniu independent pentru fiecare în parte (puteţi derula, mări viteza de redare, etc). Dacă şi aşa vi se pare dificil (având foarte multe fişiere video încărcate). Atunci vă invit să introduceţi fiecare filmuleţ în fereastra de vizualizare apăsând semnul de lupa - Create Thumbnail View şi vă vor fi afişate instantaneu cadre din acel film. Dacă nici aşa nu aţi reuşit vă recomand să redaţi în fereastra de vizualizare câte două filmuleţe şi dacă doriţi le puteţi schimba viteza de redare (pentru a câştiga timp).
  Sunt sigur că urmând toţi aceşti paşi este aproape imposibil să nu găsiţi un video pe care ştiţi că îl aveţi dar nu ştiţi unde anume l-aţi salvat. Eu am găsit acest payer extrem de util pentru aceia care au o cantitate foarte mare de fişiere video, şi cărora le este greu să găsească un fi
şier anume, în astfel de situaţi şi nu numai HamMultiPlayer mi se pare un player interesant.
  Pentru a înţelege mai bine ce aveţi de făcut vă invit să vizionaţi Tutorialul Video.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!