Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

20 mar. 2015

Am nevoie de ajutor pentru a alege noua tema

Se spune că din când în când este bine să schimbi câte ceva pentru a atrage, pentru a scăpa de rutină, dar nu totdeauna schimbările sunt bune, deşi intenţia a fost una care să aducă un efect pozitiv, din diferite motive rezultatul nu este cel scontat. Uitându-mă la înfăţişarea blog-ului. meu mi-am spus că trebuie să schimb ceva şi m-am decis să schimb tema acestuia şi de asemenea să mai adaug câteva gadget-uri, să vă spun sincer îmi place ce a ieşit, deşi mai am de muncit (pentru a remedia anumite probleme). Dar nu este de ajuns să îmi placă doar mie...


  De aceea m-am gândit să vă cer părerea cu privire la această schimbare, dacă vă place, ce vă place, dacă nu vă place ce nu vă place?, ce lipseşte, ce ar trebui să mai fac?
  În definitiv acest blog este făcut pentru a fi citit şi părerea cititorilor contează, a celor fideli, care ştiu bine cum arată blog-ul, dar şi a celor care au intrat pentru prima dată pe această pagină (pentru aceştia am făcut un mic filmuleţ pentru a vedea cum arăta blog-ul înainte de această schimbare).
  Degeaba îmi place mie dacă cititori sunt de altă părere, neţinând cont de ceea ce îmi spuneţi o să ajung să spun, Ce blog frumos am, dar nu înţeleg de ce am atât de puţin trafic". Pentru a evita această situaţie vin şi vă întreb:
Vă pace nouă temă? De ce?
Vă plăcea mai mult vechia temă? De ce?
  Sunt două întrebări simple la care v rog să îmi răspundeţi (fie că sunteţi cititori noi sau vechi). De asemenea vă rog să distribuiţi acest articol pe unde puteţi (cu nouă temă acest lucru este foarte uşor). Voi aştepta părerile dvs. şi în funcţie de acestea m voi decide cu ce temă voi continua
  Vă invit să urmăriţi scurtul clip de mai jos (pentru a vedea diferenţa dintre nouă temă şi cea veche)
  Vă mulţumesc tuturor celor care aţi citit acest articol, dar mai ales celor care au lăsat un comentariu, sau celor care au dat mai departe (au distribuit acest articol).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!