Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

13 dec. 2014

Mai mult spatiu pe C

În acest al 4 lea articol despre eliberarea spaţiului pe C (găsiţi toate articolele despre modalităţi de a câştiga spaţiu Aici http://plr.io/1lj o să scriu despre ştergerea lucrurilor inutile (de care unii nici nu ştiu că există). Cum ar fi componente ale Windows-ului, teme ascunse, imagini, melodii, video, fişiere, system restore, dezactivarea hibernarea, etc.
  Nu vreau să mă laud, dar vă asigur că acesta este cel mai complet material, despre setări care vă pot aduce spaţiu pe partiţia C.
  Au mai scris şi alţii despre aceste lucruri, dar au menţionat doar o parte din ele sper ca acest articol să vă ajute să obţineţi spaţiul pe partiţia C de care aveţi nevoie fie pentru a instala noi aplicaţii, fie pentru a instala jocuri, sau pur şiş simplu pentru a face ca Windows-ul să funcţioneze mult mai bine. Nu o să scriu setările pe care trebuie să le faceţi ar însemna să scriu un articol imens cu zeci de imagini explicative. Am făcut rapid un Video Tutorial, îmi cer scuze pentru rapiditatea cu care trec de la o setare la alta, dar nu am vrut ca acesta să dureze prea mult, pentru a nu vă plictisi am încercat să comprim pe cât posibil informaţia, păstrând totuşi un fir coerent al acţiunilor mele. Acest video Împreună cu altele pe care le-am făcut şi cu articolele pe care le-am scris vă poate ajuta să eliberaţi o bună parte din spaţiul ocupat pe partiţia C de lucruri uneori inutile. Cu acestea spus vă invit să urmăriţi Tutorialul Video.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!