Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

18 nov. 2014

Intra in Windows fara sa stii parola

  Am mai scris două articole şi am făcut şi două video tutoriale despre modalitatea de a intra într-un Windows fără să ştiţi parola. Găsiţi articolele tastând cuvântul parola în căsuţa de căutare. în primul articol vorbeam despre Reset Windows Password, iar în cel de-al doilea am vorbit despre metoda de a intra în Windows-ul parolat, fără să instalăm nici o aplicaţie pur şi simplu eliminând Contul parolat folosindu-ne de CMD. Astăzi am să vorbesc despre PC Login Now...
  Aceasta aplicaţie este extrem de mică în dimensiuni (60MB) şi mai are un avantaj, procesul de accesare a Windows-ului parolat este extrem de rapid această aplicaţie nu recuperează parola ci o resetează, şterge parola cea veche pe care aţi uitat-o, urmând ca apoi după ce folosiţi aplicaţia să utilizaţi o nouă parolă (dacă doriţi acest lucru)
- Descărcaţi PC Login Now de
Aici 
- Instalaţi aplicaţia PC Login Now, veţi găsi şi imaginea ISO pe care că trebui să o puneţi "ardeţi" pe un cd sau pe un Stick, aveţi pe acest blog articole despre cum puteţi crea un cd sau un Stick bootabil
  După ce aţi creat dispozitivul introduceţi-l în unitatea centrală şi la primul restart alegeţi calea de bootare către acesta (să booteze după cd, său stick) sistemul va boota după acesta.
  Urmați instrucțiunile pe care le-am lăsat în acest video

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!