Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

19 oct. 2014

Cum creezi un folder ce nu poate fi strers

  Am păţit-o rău de tot, băiat bun cum sunt îl las pe Andrei (băiatul meu) să se joace la PC şi zilele trecute când căutăm un folder pe care îl făcusem (greşeala mea) pe desktop nu l-am mai găsit. L-am căutat şi în Recycle Bin, dar fiind de dimensiuni foarte mari, nu a rămas în coş, aşa că aveam 3 posibilităţi: să mă resemnez cu ideea că s-a dus, să încerc să îl recuperez, sau să adun din nou informaţia pe care o includea. Am fost nevoit să fac câte puţin din toate 3 am recuperat o parte cu Recova, am adunat o mare parte care lipsea şi cu restul m-am resemnat că s-a dus.
  Ca să nu păţiţi şi voi ca mine, vin şi scriu despre o modalitate de a crea un folder care nu poate fi şters (prin metode cunoscute) prin Delete, sau accidental.
  Metoda este relativ simplă şi nu implică instalarea vreunui soft, aplicaţie, program, utilitar, sau găzduire folderului online. Acest folder poate fi accesat de catre oricine ( nu are patola).

   Tot ce trebuie să faceţi pentru a crea un astfel de folder, este să mergeţi în Start - Run - tastaţi aici cmd - Aici tastaţi litera unei partiţii (alta decât cea pe care este instalat Windows-ul) să spunem E: şi daţi Enter
Să luăm ex.
 Start - Run - cmd - E: (dăm Enter)
apoi tastăm 
md con\ (şi dăm Enter
(md vine de la make directory)
  Acum mergem în partiţia E şi vom găsi un folder denumit con pe care nu-l putem redenumi şi nu îl putem şterge, dar care poate fi accesat de către oricine.
  Asta a fost tot... a mai e un lucru de spus, poate vă întrebaţi " bine, bine şi cum îl ştergem totuşi" ei bine lucru asta nu îl ştiu, vă las pe voi să găsiţi răspuns. 
  Am glumit, pentru a şterge acest folder în care între timp aţi strâns informaţie, mergeţi din nou în cmd
Start - Run - cmd aici scriem E: şi dăm Enter 
apoi tastăm 
rd con\ şi dăm Enter 
(rd vine de la remove directory). 
  Acum dacă mergeţi în partiţia e o să observaţi că folderul con a dispărut.
Magie!
  Aşa puteţi proceda cu orice folder care nu se lasă şters, deşi sunt şi aplicaţii care se ocupă cu ştergerea folderelor blocate de anumite procese

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!