Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

24 aug. 2014

Transfer bani intre doua conturi PayPal

Nu scriam acest articol dacă nu întâmpinăm de curând câteva probleme cu privire la contul meu PayPal. Din prostie sau neatenţie în momentul în care am ataşat cardul la contul meu PayPal am ataşat un card MasterCard însă iniţial am aflat că pot transfera bani din contul PayPal doar pe un card Visa şi uite belea că nu deţineam un card Visa, am încercat să ataşez un card Visa care era pe un alt nume însă nu mi s-a permis. şi uite aşa am fost nevoit să fac...
  Un alt cont PayPal pe numele pe care aveam cardul Visa şi apoi să fac transferul banilor din contul meu PayPal în noul cont creat ca de aici să îi scot pe cardul Visa (pe care l-am ataşat noului cont PayPal).
Cum faci transferul banilor între două conturi PayPal?
  Te loghezi in contul PayPal de pe care vrei să trimiţi bani - Dai click pe Send Payment şi aici în fereastra deschisă în căsuţa To scrii adresa de mail ataşată contului Paypal pe care vrei să trimiţi banii - în căsuţa Amount scrii suma şi alegi moneda în care vrei să trimiţi suma respectivă - bifezi I m Sending money to family or frends - dai Continue.

  Instantaneu vor fi trimişi bani pe celălalt cont PayPal de pe care îi puteţi retrage pe card (dacă nu ştiţi cum citiţI ''Cum retragi bani din contul PayPal''.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!