Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

16 iul. 2014

Bani castigati cu Google (AdSsense)

Am scris nenumărate articole despre cum puteţi câştiga bani cu ajutorul celor de la Google (afişarea anunţurilor Adsense pe blog/site). Astăzi m-am gândit să vă demonstrez că se poate. Pentru cei care doresc să ştie cum pot câştiga bani online cu Google si Youtube, le recomand să citească''Cum castigi bani cu YouTube si Google AdSense''. Dacă vreţi să vă convingeţi...
Bani câştigaţi cu Google Adsense
  Ca şi voi eram sceptic că voi face bani din treaba asta (blogger) însă cei de la Google mi-au arătat că se poate trimiţându-mi 76 de euro în contul bancar.

Dacă vă întrebaţi ce am făcut pentru a câştiga aceşti bani vă spun că am muncit!
  • Scriind pe acest blog
  • Făcând clipuri pe care le încarc pe canalul Radio Intim
  În funcţie de numărul de vizite, de comentări şi de nişa aleasă veţi câştiga bani de la Google pe care îi veţi primii în contul bancar sau prin Western Union (în funcţie de opţiunea de plată aleasă).
  Nu mă întrebaţi câţi bani veţi primii pe lună pentru asta contează de foarte mulţii factori plecând de la numărul de vizite, numărul de click-uri pe anunţuri, acţiunile întreprinse de cel ce a dat click pe anunţ. De asemenea contează şi de unde vin vizitatori şi click-urile, astfel dacă scrieţi în limba engleză clar veţi câştiga mai bine la acelaşi număr de vizite venite din România.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!