Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

8 iun. 2014

Schimba-ti vocea - Fa Farse pe Mess, Skype

Am mai scris un articol pe aceasta tema ,,Vrei o voce amuzantă, sau să îţi modifici ...'' Şi promiteam să revin cu un altul mai amplu în care să dezbat acelaşi subiect dar să vorbesc despre o aplicaţie cu ajutorul căreia să vă puteţi modifică vocea în mod real atât pe Mess cât şi pe Skype de fapt pe toate aplicaţiile Chat care permit setările audio (setarea unui microfon - alegerea lui). Sincer vă spun că dacă nu mă ruga Mihai să îl ajut nu ştiu când scriam acest articol...
  Poate ca mulţi dintre dvs s-au întrebat cum pot vorbi unii cu diferite voci sau diferite efecte, cum reuşesc să folosească acele voci amuzante atunci când sunt în direct şi poate că aţi dorit să ştiţi ce aplicaţii folosesc pentru a reuşi acest lucru.
  Am să vă dau o mână de ajutor şi am să vă spun că una dintre aplicaţiile folosite este chiar aplicaţia despre care o să scriu, este una dintre cele mai bune se numeşte MorphVOX Pro o puteţi descărca Gratuit de Aici --- MorphVOX Pro ---
Vă spun că această aplicaţie este complexă şi de aceia m-am gândit că nu aş putea să explic toţi paşi în câteva rânduri şi câteva imagini, de aceia aşa cum deja v-am obişnuit am făcut un Videotutorial acestei aplicaţi.
   De asemenea o altă aplicaţie pe care o puteţi folosi se numeşte AV Voice Changer şi o puteţi descărca gratuit de Aici

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!