Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

8 mai 2014

Instaleaza Viber pe calculator fara BlueStacks

  Am scris un articol despre cum puteţi instala Viber pe calculator ''Instaleaza Viber pe calculator - Viber pe Windows'' Însă încercând să îmi instalez aplicaţia BlueStacks pe Laptop am avut ceva probleme chiar dacă acesta are 3GB de Ram şi o placă video AŢI nu am reuşit să instalez versiunea nouă a aplicaţiei, aşa că am instalat versiunea anterioară sinsa chiar şi aşa se mişca destul de greu şi am început să caut alte soluţii pentru cei care au sisteme mai puţin performante, am găsit câteva iar una dintre ele vin şi v-o prezint în Videotutorialul de m-ai jos..
  Din păcate este necesar Instalarea Aplicaţiei BlueStacks pentru a primii un cod de verificare primit de la Viber, după care puteţi dezinstala BlueStacks.
1. Descărcaţi Viber pentru Windows de Aici
1. Descărcaţi BlueStacks de Aici

2. Instalaţi şi configuraţi Bluestacks ca în Videotutorialul
3 Instalaţi şi configuraţi Viber ca în acest Tutorial Video


  Dacă aveţi un sistem mai puţin performant după ce ai urmat pasi de mai sus Vizionat acer videotutorial pentru a vedea cum puteţi utiliza Viber fără să vă mai folosiţi de aplicaţia BlueStacks

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!