Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

18 mai 2014

Cum iti faci cont PayPal

Încep acest articol printr-o notă amuzantă zilele trecute mă întreabă o cunoştinţă ,,Mă ştiu că te mai pricepi, ce p... mea este PayPal că de câte ori intru pe un anumit site mă întreabă dacă plătesc cu PayPal". Vă daţi sema că nu l-am întrebat pe ce site intră, dar ştiu că sunt multe site-uri pe care vă puteţi face cumpărături online plătind cu bani pe care îi aveţi în contul PeyPal...
Sunt multe moduri în care puteţi acumula bani în contul PayPal fie online (cu ajutorul job-urile online fie cu Adf.ly, sau prin alte metode) fie prin alimentarea contului cu ajutorul cardului.

Cum îţi creezi cont PayPal?
Pentru început intraţi pe site-ul oficial PayPal
- Dati Click "Sign Up", selecteaza "Romania" din lista, alege tipul de cont ( For you, sau for Business) il alegeti pe care doriti eu recomand contul personal ( For You) si dati click "Get Started".  


  * Aflaţi Cod-urile Poştale

  După acest pas va trebui să ataşaţi un card (dacă nu îl aveţi un card debifează "Link my credit card şo I can start shopping right away (recommended) " şi îl puteţi ataşa şi mai târziu).
  Dacă aveţi un card (obligatoriu Visa) îl ataşaţi la contul PayPal completând formularul care va urma imediat după ce aţi apăsat
Agree and Create Account
 Card Number
NUMĂRUL DE PE FAŢA CARDULUI (16 cifre)
Expiration date
DATA LA CARE EXPIRĂ CARDUL
CSC
ULTIMELE 3 CIFRE DE PE SPATELE CARDULUI
  Acum va trebui să activaţi contul PayPal intrând pe adresa de mail pe care aţi creat contul şi daţi clicl pe link-ul pe care îl găsiţi în acel mail.
  Acum aveţi un cont PayPal, după ce aţi strâns bani în acest cont pentru a retrage bani pe card trebuie să urmaţi paşi prezentaţi în acest articol ,,Cum retragi bani din contul PayPal''


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!