Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

26 mai 2014

Creaza-ti Propriul Windows cu RT 7 Lite

Am dorit de mult să scriu acest articol însă din lipsă de timp am tot amânat, astăzi m-am decis să îl scriu. După mai multe tutoriale în care vă învăţam cum anume puteţi îmbunătăţi performanţa calculatorului dvs. făcând anumite setări sau ajutându-vă de anumite aplicaţii care pot optimiza Windows-ul voi scrie şi despre RT Seven liţe aplicaţia cu ajutorul căreia puteţi modifica Windows-ul atât ca aspect, dar şi ca dimensiune şi particularităţi de instalare...
  Cu ajutorul aplicaţiei RT Seven liţe vă puteţi crea propriul kit cu Windows în care puteţi integra drivere, aplicaţi etc, puteţi integra teme, său puteţi renunţa la anumite componente care consideraţi că nu vă sunt de folos, făcând astfel ca Windows-ul nou creat să fie mult mai compact, mai rapid (ocupând un spaţiu mai mic pe disc)
După ce aţi descărcat aplicaţia vă invit să urmăriţi videotutorialul de mai jos pentru a vedea ce anume puteţi face cu ea.

2 comentarii:

  1. Din cate am vazut eu nu cumva sa salvat 350-400 Mb acolo la setarile facute.....?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Anonim 25 martie
      Când spui ,,sa salvat" te referi la economisit spaţiu?. Această aplicaţie îţi oferă pe lângă posibilitatea setări unui Windows aşa cum doreşti şi posibilitatea de a micşora din spaţiul ocupat de windows pe disc, prin eliminarea unor componente care consideri că nu îţi trebuiesc.

      Ștergere

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!