Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

9 mai 2014

Creaza desene din caractere. - Deseneaza cu ajutorul literelor

Poate ca o să spuneţi că acest articol nu are treabă cu subiectele dezbătute pe acest blog şi poate că aveţi dreptate, dar vă cer îngăduinţa de a posta un articol referitor la această temă dedicat nepoatei mele care mi-a lăsat un mesaj pe viber care sună cam aşa, Mai Ale îţi citesc din când în când articolele şi îţi şi urmăresc clipurile pe Youtub, dar din multe nu prea înţeleg nimic, am şi eu o întrebare, ştii cum se fac desenele din tastatură, ştii tu inimioare, trandafiri fluturaşi desene din litere şi caractere. Ia zi, dacă eşti tare:))...
  Prin acest articol m-am decis să îi răspund ei şi poate mai sunt şi alţii care simt nevoie să folosească astfel de desene sunt mai multe moduri de a obţine un astfel de desen
  1 Fie îl căutaţi (gata făcut) găsiţi o mulţime www.ascii-art. După ce accesaţi link-ul mergeţi în partea dreaptă la Collection şi apoi aveţi în partea centrală sus un tabel cu litere grupate în ordine, dând pe o literă vă vor fi afişate toate categoriile din care puteţi găsi desene, daţi click pe o categorie şi vi se vor afişa desenele existente.
    2. Puteţi introduce o poză pe un site-ul Picascii şi acesta să o transforme instantaneu intro imagine Ascii Art, pentru un rezultat mai bun recomand ca poza folosită să aibă un fundal moale (o culoare deschisă) şi să fie de mici dimensiuni.
  3. Puteţi crea chiar dvs. acele desene din caractere citind un mic ghid Aici (ghidul este în engleză, acum să te văd eu cât eşti de tare)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!