Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

1 apr. 2014

Vrei o voce amuzantă, sau să îţi modifici propria voce?

Acum câteva zile mă întreba un vizitator al Canalului Radio Intim cum îşi poate modifica vocea întrucât ar vrea să cânte Hip-Hop are talent dar nu prea are vocea adecvata şi m-am gândit să îl ajut (până i se schimbă vocea, de la mama natură) poate folosi diverse aplicaţi care se pricep la acest lucru, este de ajuns să tastaţi în Google, Change your voice" şi veţi găsi mai multe aplicaţii. Eu astăzi am să scriu despre cea mai simplă dintre ele FUNNY VOICE...
Cu îmi modific vocea pentru a deveni amuzantă?
  Folosind FUNNY VOICE vă puteţi schimba vocea făcând ca aceasta să fie de nerecunoscut
Această aplicaţie este foarte uşor de folosit şi nu necesită instalare
Cum Procedezi?
- Descarci FUNNY VOICE de Aici.
- Daţi click pe iconiţa programului şi Run.
- Alegeţi microfonul care va capta vocea dumneavoastră (dacă aveţi mai multe).
- Daţi Start şi alegeţi setările care credeţi că vă mulţumesc ca rezultat.
- Daţi Record şi rezultatul va fi salvat automat pe Desktop.
   Pentru a asculta înregistrarea făcută daţi dublu click pe aceasta şi va rula în player-ul dvs. audio.
  Vă recomand să urmăriţi acest Videotutorial pentru a vedea rezultatul obţinut cu această aplicaţie.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!