Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

1 mai 2014

Setari care fac Windows-ul si PC-ul mai rapide

Am tot scris articole despre aceste setări pe care le puteţi face pentru a avea un Windows Xp mai rapid, optimizat, şi de ce nu altfel decât v-aţi obişnuit. Pentru cei sceptici vin si spun că toate setările prezentate în articolele scrise în pagina "TRUCURI WINDOWS" sunt testate şi folosite de mine. Vă întrebaţi de ce dacă am scris atâtea articole revin cu un altul. Ei bine revin cu acest articol (foarte scurt) în care am să las un Tutorial Video în care am pus în practică toate setările...
 Setările (simple) care vă pot aduce un Windows mult mai rapid, m-am decis să fac o serie de Tutoriale Video în care să prezint toate setările care le puteţi faci pentru a avea un Windows XP ca nou. Aceste Tutoriale Video vor fi împărţite în patru episoade (categorii)
  Episodul 1 cel pe care îl veţi avea disponibil la sfârşitul acestui articol se referă la setările simple, dar de efect
  Episodul 2 va aborda eliminarea Serviciilor inutile ale Windows-ului Xp
  Episodul 3 va aborda rescrierea unor valori ale regiştrilor
  Episodul 4 va aborda anumite aplicaţii care vă pot ajuta la menţinerea performanţei Windows-ului
 Aştept de la dvs. păreri şi alte sfaturi utile pe care l-ar putea pune în practică cititori (altele decât cele prezentate în Tutorialul Video).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!