Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

15 feb. 2014

Editor audio, elimina vocea dintr-o melodie,mixeaza, inregistreaza, modifica, adauga efecte

modifica o melodie
Am tot scris articole şi am făcut videotutoriale despre Audacity însă cu cât am scris mai mult cu atât am primit mai multe întrebări de la persoane care vizionau un anumit videotutorial, dar care considerau că tutorialul este incomplet aşa că la sugestia unui cititor m-am făcut un videotutorial complet despre Audacity.
  Vă daţi seama că mi ar fi trebuit ore întregi să prezint acest program în amănunt, de aceia m-am decis ca în 12 minute de video să parcurg paşi care vă ajută să:
- scoateţi vocea dintr-o melodie obţinând un negativ, pe care să vă puneţi propria voce (cântat sau recitat) 
- să adăugaţi anumite efecte acesteia
- să mixaţi doua, sau mai multe melodii, putând de asemenea să modificaţi dimensiunea unei melodii (prin tăiere sau adăugarea unui segment, dintr-o altă melodie).
  Pentru a putea face toate aceste operaţiuni aveţi nevoie de aplicaţia Audacity, o puteţi descărca gratuit accesând butonul Download.
   
  Pe lângă această aplicaţie mai trebuie să instalaţi câteva plug-in-uri pentru a salva în format mp3 şi pentru a putea adăuga anumite efecte audio aceste plug-in-uri le găsiţi în descrierea de pe YouTube a videoclipului (de aceia vă recomand să vizionaţi acest videoclip pe youtube, dând click pe butonul You Tube.
  În videotutorialul de mai jos găsiţi toţi aceşti paşi cu explicaţiile de rigoare, dar de asemenea în video găsiţi link-uri pentru alte clipuri în care metodă prezentată este pe larg explicată.
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!