Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

13 dec. 2013

Cum trimit mail celor de la Yahoo.Cum imi deblochez id-ul de mess.?

iti recuperezi contul de messScriu acest articol în speranţa că voi reuşi să ajut cât mai multe persoane care au probleme cu contul de Messenger. Am scris pe un alt blog o serie de 5 articole legate de această temă, mulţi au reuşit să îşi deblocheze conturile pe care le credeau pierdute Cât am fost în ţară chiar eu am reuşit să le deblochez unora conturile...

  Din păcate sunt şi cazuri în care contul este compromis şi nu se mai poate face nimic, dar dacă insistaţi este imposibil ca să nu reuşiţi, dacă intraţi Aici veţi citi sute de mesaje a unor oameni care au avut, sau încă mai au aceiaşi problemă ca şi dvs. Chiar dacă ştiu parola şi username-ul, iar acestea sunt corecte întrucât până ieri s-au logat cu ele, nu se pot loga întrucât nu le este recunoscută validitatea datelor introduse, iar pentru a face dovada că sunt persoana îndreptăţită să acceseze contul le este cerut să răspundă la întrebări de siguranţă ale căror răspunsuri nu le mai ştiu, sau mai grav întrebările nu sunt cele alese la crearea contului. Dacă vă aflaţi în aceiaşi situaţie aveţi tendinţa să credeţi că totul este pierdut, ei bine nu este aşa. 
  Am tot insistat în articolele scrise cu, trimiteţi în mod repetat mail celor de la Yahoo şi deşi am lăsat peste tot adresa pe care o pot accesa pentru a trimite mail, mai primesc şi astăzi comentarii de genul, nu ştiu unde să trimit mail, sau nu ştiu ce să scriu în mail, sau nu ştiu să scriu mail-ul în engleză. 
  Am încetat să mă mai implic în momentul în care deşi am repetat obsesiv că nu deblochez conturi de mess, primeam mail-uri cu mesaje de genul ,,ajută-mă şi pe mine să îmi deblochez mess-ul'', păi prin scrierea articolelor ce naiba am făcut? 
  Sunt atâţia oameni care au reuşit, eu nu spun că toţi vor reuşi, dar ştiu că nu toţi încearcă, se complac în situaţie, sau vin cu... ,,cine îmi deblochează şi mie mess-ul?''. Logic că ţi-l poate debloca cine ţi l-a blocat... adică Yahoo.
  Şi deşi am spus că nu deblochez conturi au fost şi cazuri în care am făcut-o, aveţi dovada în unul din articole în care deşi eu îi arătam că i-am deblocat contul s-a trezit să revină după 4 luni să spună că nici acum nu a reuşit. Era normal să nu reuşească de vreme ce eu îi schimbasem parola (pentru că o lăsase în comentariu) şi o rugam să revină cu un mail să îi trimit noile date de logare (inclusiv o adresă alternativă, întrebările şi răspunsurile la întrebările de siguranţă, dar şi un număr de tel. la care să primească un cod în cazul în care mai are probleme)
  A mai fost un caz în care cineva a reuşit să îşi deblocheze contul prin una din metodele prezentate în articole, dar deşi eu recomandam ca după ce se reuşeşte deblocarea contului să se schimbe întrebările de siguranţă şi să se reţină răspunsurile, să se introducă o adresă alternativă şi un număr de tel., făcând şi un articol despre cum se poate face toate aceste lucruri) acea persoană nu a ţinut cont de recomandări şi s-a trezit din nou cu contul blocat, de data aceasta ne mai reuşind să îl deblocheze, mă ruga să îl ajut...
  Dar poate cel mai ,,comic caz" cel care a pus punct încercărilor mele de a debloca contul cuiva, a fost acela în care o persoană mă ruga insistent să o ajut, ştiind şi parola şi răspunsurile la întrebările de siguranţă şi adresa alternativă (la care avea acces) având şi cont de Facebook pe adresa de mail pe care era creat id-ul de Messenger, nu mai putea să se logheze deşi spunea ea încercase toate soluţiile prezentate în articole. Mi-am zis că este imposibil cu toate aceste date să nu reuşeşti să ai acces la contul de Messenger, şi convins fiind că nu a dat atenţie paşilor ce trebuiau urmaţi pentru fiecare soluţie în parte, m-am oferit să îi deblochez contul. I-am dat accept pe mess. şi am intrat în calculatorul ei cu ajutorul aplicaţiei TeamViewer. Întrucât conexiunea la net, sau poate sistemul slab pe care îl avea mă împiedica să am vizibilitate, imaginea venind cu întârziere şi întrerupt, îmi era greu să navighez şi m-am hotărât să trimit Mail celor de la Yahoo având atâtea informaţii valide despre cont era imposibil ca răspunsul la mail să nu fie favorabil. Zis şi aproape făcut căci în momentul în care a trebuit să trimit informaţiile despre cont nu am mai primit nici un răspuns... cu toate buzz-urile mele nimic, mi-am dat seama că era atât de important acel cont de mess... încât... Faza asta era bună de un concurs Ghiciţi ce s-a întâmplat?!!!... da fata din rândul 2 banca 4 a ghicit, într-adevăr a adormit. În vreme ce eu mă chinuiam să îi deblochez contul, persoana respectivă trăgea un pui de somn, revenind a doua zi cu scuzele de rigoare, dar şi cu rugămintea de ai debloca contul de mess ,,că e foarte important".
  Toate aceste întâmplări m-au determinat să nu mă mai implic în deblocarea conturilor, dar au fost altele care m-au determinat să încerc să vă ajut de aceea vă rog CITIŢI ARTICOLELE DE AICI (citiţi şi comentariile lăsate de mine ca răspuns, dar şi comentariile celor care au reuşit s-ar putea să găsiţi informaţi valoroase)
  Mai jos aveţi un videoclip pentru a înţelege cum puteţi trimite mail celor de la Yahoo, deşi nu ştiţi engleză şi mai important aveţi informaţi despre cum şi ce anume trebuie să scrieţi pentru a primii răspuns favorabil şi deci pentru a reuşi să vă recâştigaţi dreptul de a folosi propria adresa de Messenger.

2 comentarii:

  1. Salut ! Când mi-am creeat adresa de e-mail am optat pentru securitate numărul meu de mobil ... acum nu mai am acel număr și întâmpin probleme din această cauză ... când vreau sa intru pe adresa mea de e-mail îmi spune ; Dorim să ne asigurăm că sunteți dvs. și nu un robot. Alegeți o metodă de vrificare pentru a confirma că sunteți dvs ... și singurele metode de verificare pe care mi le dă sunt prin telefon mesaj vocal sau sms ... acum eu dacă nu mai am acel nr. de telefon cum naiba mai pot intra în e-mail ??? Am tot căutat tutoriale legate de problema pe care o am dar nu am găsit nimic :( ... Când am creeat e-mail-ul nu am optat pentru un e-mail alternativ ci ptr. nr. meu de telefon pe care acum nu-l mai dețin ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! Am o problema asemanatoare cu cea descrisa mai sus. Am incercat sa intru pe emailul de Yahoo, folosin ID si parola Corecte, dar mi-a spus ca nu recunoaste parola. Este drept, am incercat si de 30 de ori sa intru, in decursul a 3 zile. Si de pe calculator, si de pe iPhone. Din neatentie cand mi-am redefinit optiunile de securitate la cererea Yahoo (a trecut aprox 1 an de atunci), am dat numarul de mobil de la servici (eram obosita), numar pe care nu pot primi sms-uri deoarece functioneaza prin centrala institutiei la care lucrez. Emailul dat atunci pe gmail nu l-am folosit decat atunci si nu il am. Am un alt email de gmail si cel al institutiei. Intr-adevar doresc sa se asigure ca nu sunt robot, am bifat informatiile cerute. Astazi mi-am creat un nou account pe Yahoo si le-am trimis un email ca raspuns (in engleza) la emailul lor de confirmare prin care ii rugam sa-mi deblocheze contul vechi si sa-mi permita sa-l folosesc tot pe acela (am foarte multe informatii acolo) si sa-mi dea posibilitatea sa descarc din ele. Am dat numarul corect de telefon si adresa de gmail si cea a institutiei. Nu am primit inca raspuns. Oare ce ar mai fi de facut? Puteti sa-mi raspundeti pana maine? Va rog pentru ca imi este urgent, astept niste raspunsuri (acte) de la o universitate din SUA. Multumesc. Las adresa de gmail: stefanabalici731@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!