Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

3 dec. 2013

Cum crezi o pagina de Facebook pentru site/blog-ul tau

creare facebook pentri site blog  Nu toţi cei care vor să îşi facă o pagină de Facebook pentru sit/blog ştiu că aceasta pagină trebuie creată altfel decât pagina personală. Pentru a putea mai apoi insera butonul Like în interiorul site/blog-ului pagina de Facebook trebuie creată...
  Pentru a-ţi putea crea o pagină pe Facebook pentru blog-ul, site-ul tău, trebuie în primul rând să ai cont de utilizator pe Facebook...

   Dacă încă nu ai cont, îţi poţi crea aici: Facebook)
- Logaţi-vă la contul dvs. de Facebook
- Urmaţi paşi din imagine, dând pe crează pagina vi se va deschide o fereastră din care va trebui să alegeţi
- Mărci şi Produse
- Alegeţi Categoria (site web) şi numele pagini (site tău)
- Setări pe care le puteţi face acum sau puteţi Sări peste
facebook pentru pagina web
  In acest moment aveti creata pagina facebook special creata pentru site/blog-ul dvs.
  Pe care va voi invăta in articolul viitor cum sa o postați pe site-ul dvs. pentru a primii Like. 
  Urmariti video de mai jos !

  Cu speranţa că acest articol va fost de folos vă invit să citiţi şi alte articole de pe blog şi de ce nu, să spuneţi şi prietenilor despre existenţa lui, o puteti face prin intermediul unui Like, sau Share pe Faceboock, Twiter, Google +, Messenger, Skype, s.a.m.d. Fiind la început de drum am nevoie de ceva sprijin pentru a urca în motoarele de căutare si pentru a continua sa scriu pe acest blog. Ar fii o idee dacă te-a ajutat acest articol ca mulţumire să îl recomanzi, nu fi egoist, dă-le şi altora şansa să afle.
Puteţi citi alte articole apăsând AICI.

2 comentarii:

  1. Salutare, am o intrebarea daca imi puteti raspunde... daca am deja o pagina facebook iar blogul l-am facut dupa ce am creat pagina facebook, pot seta acea pagina facebook ca pagina a blogului? am intrordus la optiunea "site web" a paginii de facebook, blogul initial dar nu cred ca functioneaza.. astept un raspuns.. multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Alexandru
    Da sigur că poţi...
    Dacă numele pagini tale este reprezentativ pentru blog-ul tău, nu trebuie să urmezi paşi din videoclip, poţi folosi un script în care să introduci url-ul pagini facebook şi apoi să introduci codul html obţinut pe blog.
    Dacă însă pagina ta de facebook nu reprezintă blog-ul atunci creaza-ţi una ca în clip. Eu îţi recomand să citeşti şi acest articol http://pe-intelesul-tuturor.blogspot.com/2013/12/cum-adaugi-butonul-facebook-like-pe.html şi dacă vrei mai mult citeşte şi http://pe-intelesul-tuturor.blogspot.com/2014/02/pop-up-facebook-like-box-widget-blog.html..
    Dacă răspunsul meu nu te-a ajutat, te rog revino cu un nou comentariu

    RăspundețiȘtergere

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!