Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

1 nov. 2013

Cum gasesti o persoana dupa fotografie (site-uri care te ajuta sa gasesti pe cineva doar cu o poza)

cauta dupa o pozaScriu acest articol în speranţa că o să ajute pe cineva informaţiile prezentate în el. Zilele trecute aveam nevoie de ceva informaţii de la o persoană anume cu care nu mai vorbisem de foarte multă vreme. Nu mai ştiam nici număr de telefon nici mail, nici mess. şi totuşi m-am încăpăţânat să dau de ea, iar în acest articol o să vă spun cum anume puteţi da de cineva având doar informaţii minime şi o fotografie...
  Dacă la o simplă căutare pe Google nu apar informaţi despre persoana respectivă, încercaţi cu o căutare avansată, unde la “exact acest cuvânt sau această expresie:” trecem numele persoanei pe care dorim să o căutăm iar la limbă și regiune selectăm Română și România, pentru a căuta doar pentru persoanele din România. Dacă nu a fost găsit nici un rezultat nu disperaţi sunt alte soluţii prin care o puteţi găsi
  1 Tastaţi în Browser Google Images şi în bară de căutare introduceţi o fotografie a persoanei respective dacă aveţi noroc veţi regăsi alte poze cu persoana pe care o găsiţi, dacă nu o să vi se afişeze alte fotografi asemănătoare din punct de vedere tematic şi comatic

2. Mai inspirat decat Google Images mi se pare Pipl acesta face căutări după nume, email, username, vârstă, locație, sau număr de telefon pe întreg internetul precum facebook, hi5, twitter, youtube și unde se mai poate!
3 TinEye este un site unde aveti posibilitatea sa introduceti datele si poza persoanei pe care o cautati
4 Puteți încerca și nume-persoane.ro. Cu el putem vedea cât de mult e folosit numele nostru, sau numele altor persoane
  Mai sunt şi alte site-uri de acest gen care vă pot ajuta am să vă las mai jos o listă
- Zabasearch
- ZoomInfo
- PeekYou
- Wink
  De asemenea sfatul meu dacă niciuna din soluţiile de mai sus nu au dat rezultate este să introducet datele ce le deţineţi despre persoană pe care doriţi să o găsiţi pe toate site-urile de socializare ca:
- Facebook
- Twitter
- Hi5
- Google+
- Messenger
- Youtube
- Skype
- MySpace
- Badoo

40 comentarii:

  1. cea ce vreau sa aflu... sa cunosc o persoana dupa o poza (sau mai multe ) sunt persoane ce isi creaza cinturi de socializare cu pozele altora si nume la intamplare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foloseste tieye tragi 2 poze cu pers respectiva si le pui acolo eu am gasit asa fake.uri dastea :)

      Ștergere
    2. Am doar o poza și vreau sa-l găsesc...cum fac?

      Ștergere
  2. Vreau sa gasesc o ruda pe care nu stiu familia si numele am numai o fotografie cum pot gasi ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Caut o persona dupa fotografie din A merica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau sa găsesc o persoană care lucrează în cadrul militar

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. buna caut o persoana am dcat o poza ii cunosc numele mic si inca cateva informati ,ma poti ajuta?

      Ștergere
  5. am si eu doar o poza persoana e din amsterdam si il cheama hassan .cum il pot gasi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Am un prieten îl cheamă Brown Klose este din Florida Cum îl pot gasi

    RăspundețiȘtergere
  7. Am un prieten pe nume Brown Klose este din Florida
    Am doar poze Cum îl pot gasi

    RăspundețiȘtergere
  8. Am un prieten pe nume Brown Klose este din Florida am doar poze și ceva informați
    Mă puteți ajuta

    RăspundețiȘtergere
  9. An decit o poza pot gasi numele persoanei doar cu o poza ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Am decit o poza pot gasi numele persoanei doar cu o poza ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna vorbesc cu cineva care spune că lucrează în armata si mia cerut banii asi dori da aflu daca e acea persoana di poză pe care o am de la el imi promite sa il ajut ca va veni la mine ajutati ma da aflu daca e acea persoana a

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti sa imi spui cum il cheama? aceeasi chestie am patit si eu acum cateva zile, este o escrocherie ieftina, dar as fi interesata daca este vorba de aceeasi persoana.

      Ștergere
    2. Nu trimiteti bani la necunoscuți ,sunt escrocheri

      Ștergere
    3. Pot vedea poza?Am eu o bănuială...

      Ștergere
    4. Sunt curioasa și eu care este numele și poza. Sunt în aceeași situație.

      Ștergere
    5. Cum o cheamă pe acea persoană?

      Ștergere
  12. Vb si ru cu cineva si dupa poza vreu sa aflu cei defapt acea persoana ca nu prea am ancredere

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua am nevoie de ajutor as dori sa aflu cine e persoana din poza ,imi cere ajutor si vreau sa stiu daca ajut persoana reala ,as dori sa aflu numele si familia corecta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu sunt in aceeași situație, am și trimis bani

      Ștergere
  14. Publica poza te rog si daca e aceeasi petsoana care m-a contactat si pe mine iti zic direct despre cine e vorba

    RăspundețiȘtergere
  15. Vreau sa găsesc o persoana din România după poză

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună ziua vreau să aflu despre o persoana din România după poză

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna seara am nevoie să găsesc pe cineva după poza și nume

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu tot vreau sa gases pe mama me numi dupa poza si famile de ei

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna seara ma intereseaza sa gasesc pe cineva fata are 14 ani si locuieste in spania

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna seara.As dori sa gasesc pe cineva care a plecat din tara acum 12 ani si de care nu mai stiu abs nimic.Cunosc numele si am o poza veche.Atat

    RăspundețiȘtergere
  21. Culmea eu am incercat sa ma caut pe mine cu poza cu ajutorul la Google image si ce crede-ti 0 informatii si poza o am pulsa la profil la Facebook 😂😂😂😂😂😂😂

    RăspundețiȘtergere
  22. Vorbesc cu unom medic american dinYmen si mia cerut banii de bilet de avion spre s veni la mine in vizita. Puteti sa ma ajutati ă intensifica persona după poză

    RăspundețiȘtergere
  23. Bună ziua am o filmare cu o fata care mi-a furat bicicleta și nu pot dau de ia ma poate ajuta cineva

    RăspundețiȘtergere
  24. Caut și eu o persoană de sex feminin se numește Florea Ana Nadia ,nu pot da de ea nu am incercat să o caut pe fb dar nu e de găsit nu mai are fb din 2021 mă poate ajuta cineva să dau de ea?

    RăspundețiȘtergere

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!