Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

24 oct. 2013

Cum deblochezi contul de Messenger?

cont mess blocatAstăzi m-am gandit să scriu un articol despre "Cum poţi debloca contul de Messenger când nu ştii întrebările de siguranţă" E adevarat ca am scris acest articol pe un alt blog de care însă din lipsă de timp şi motivaţie, nu mai m-am ocupat in ultimul timp, acesta fiind în cădere liberă în motoarele de căutare, m-am gândit că pot ajuta mult mai multe persoane scriind despre acest subiect si aici făcând trimitere către acel articol...

Un sfat 
  După ce aţi citit articolul, sau articolele legate de această temă a deblocări contului de Messenger, vă recomand să citiţi comentariile lăsate de cei care au reuşit să îşi deblocheze contul şi de asemenea citiţi toate răspunsurile lăsate de mine (sunt marcate cu un chenar alb) puteţi găsi informaţii suplimentare care vă pot ajuta în demersul dvs. de a vă recupera contul Yahoo.
Nota* 
  Când toate soluţiile eşuează trimiteţi mail celor de la Yahoo.us, (găsiţi link-ul în articol dar şi în răspunsurile date cititorilor) mail-ul trebui să fie scris în engleză (dacă nu vă descurcaţi cu engleza puteţi folosi Google Translate, deşi eu recomand alte programe ca QTranslate, sau Dicter acesta din urmă având şi suport audio)
  Acestea fiind spuse vă invit să cititi acest articol , de asemenea va recomand sa vizionati acest Videotutorial 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!