Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

6 aug. 2013

Tutorial Cum gasesti o melodie chiar daca nu stii cine o canta?

cum gasesti o melodie cand nu stii
cauta o melodie doar cu cateva cuvinte  Scriu acest articol cu o stare ciudată (de bine), din greşeală am dat peste o pagină Web fabuloasă, căutam pe net soluţia la o întrebare ce mă macină de ceva vreme să fiu sincer. Iubita mea mă tot întrebă ,,Cum găsesc şi eu o melodie, am auzit-o la radio, dar nu ştiu cine o cântă mi-a rămas în minte doar ritmul şi câteva cuvinte'' şi începea să o fredoneze sperând ca eu cu urechea mea de muzician înnăscut să îi pot spune ce melodie este, sau cine o cântă, dar oricât de mult se chinuie ea să îmi fredoneze şi oricât de mult încerc eu să îmi dau seama, nu reuşesc. Nu ştiu dacă urechea mea muzicala este de vină sau lipsa ei de talent... 
  Dar gata cu vorbăria am să vă spun despre ce este vorba. Astăzi vă voi răspunde la întrebarea:
Am auzit o melodie, dar nu ştiu cine o cântă, cum aflu?
 
Nimic mai simplu 
1 Deschideţi un Browser şi scrieţi în bara de căutare, sau apăasați  ,,Midomi" se va deschide o pagină Web care vă va atrage atenţia încă de la început * aveţi nevoie de microfon, conectat (merge şi cel de la CameraWeb) Urmăriţi imaginile şi apoi citiţi explicaţiile.
  Când veţi deschide pagina ,,Midomi" va apărea o fereastră ca imaginea 1 (trebuie să aveţi microfonul conectat) daţi click pe fereastra Click and Song or Hum
  Vă va apărea fereastra 2 şi după câteva secunde fereastra 3 unde va trebui să daţi click pe Allow, pentru a permite folosirea microfonului aşteptaţi câteva secunde conectarea (ca în imaginea 4) imediat după apariţia ferestrei 5 Click to Stop, aveţi 10 secunde în care să cântaţi, sau să fredonaţi cât de bine puteţi melodia pe care doriţi să o găsiţi iar dacă aţi reprodus bine ritmul sau câteva versuri o să vă apară o ultimă fereastră unde sunt toate rezultatele posibile găsite de site, între acestea se poate regăsi şi misterioasa dvs. melodie, pentru a asculta rezultatele găsite, apăsaţi butonul fiecărei melodii în parte ca în ultima imagine dacă însă nu sunteţi mulţumiţi de rezultatele afişate, puteţi încerca din nou.,. Puteti de asemenea folosi si un fragment inregistrat cu tel.
poti gasi o melodie daca nu stiii?
  Exista şi posibilitatea ca site-ul să nu găsească nici un rezultat situaţie în care, vă oferă automat posibilitatea să încercaţi din nou, încercaţi să reproduceţi cât de bine puteţi ceea ce vă aminti şi folosiţi în cele 10 secunde şi ceva cuvinte nu doar, na na na la la la " * opriţi alte surse de sunet extern ca tv-ul, radioul etc. Acestea influientant negativ rezultatele găsite
  Dacă însă auziţi o melodie şi doriţi să ştiţi cine o canta, înregistraţi pe moment cu tel cel puţin 10 sec. şi în felul acesta aveţi şanse mult mai mari să găsiţi melodia necunoscută
  Sper că v-am ajutat prin acest tutorial, vă aştept să lăsaţi un comentariu, dacă aveţi nelămuriri, sau dacă acest articol va fost de folos.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!