Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

1 sept. 2013

Cum faci un CD/DVD Bootabil, cum treci o imagine iso pe CD/DVD

V-aţi întrebat de multe ori cum puteţi crea un cd/dvd bootabil? Să luăm un exmplu, avem imaginea ISO a unui Windows şi dorim să îl punem pe un CD (dacă este XP) şi pe un DVD (dacă este Windows7/8). Sunt mai multe metode şi aplicaţi cu ajutorul cărora puteţi crea un CD/DVD bootabil şi astăzi am să scriu despre două dintre cele mai cunoscute.
Nero Descărcatii de Aici
  Este poate cel mai cunoscut program cu ajutorul căruia puteţi face un cd/dvd bootabil
Să presupunem că aţi instalat Nero acum alegeţi din meniu
- Copy and Backup
- Selectaţi Burn Image to disk şi daţi click
- Acum căutăm imaginea (Windows iso)
- Am selectat imaginea şi va apărut o feresastra.
- Selectaţi cea mai mică viteză altfel 4x sau 8x
- Aşteptăm să se termine.




Puteţi crea de asemenea un cd bootabil intrun mod mai rapid şi simplu folosind
Img Burn Descărcatii de Aici
- Instalati aplicatia
- Alegeti optiunea Write image file to disc
- Selectati imaginea iso

3 comentarii:

  1. Am facut pas cu pas tot ce esti in tutorial si imi da sa slavez imaginea nu imi scrie dvd-ul, de ce?
    ce nero sa folosesc ca eu am nero 7

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut Cosmin
      La ultimul pas înainte să dai Burn în fereastră, Final Burn Setting " vezi că la nero 7 trebuie să alegi ce anume să facă nero, alege de acolo literă şi denumirea unităţi tale optice CDRW, el vine setat pentru a salva imaginea iso. Nu îţi pot ataşa o poză, dar sper să înţelegi, în aceiaşi fereastră în care alegi numele discului şi numărul de copii ai sus în partea centrală Current Record acolo apăsă săgetuţa şi alege să îţi scrie cd-ul.

      Ștergere
  2. https://www.youtube.com/watch?v=5uZsuxrLtQg e mai simplu asa si mai ....ok

    RăspundețiȘtergere

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!