Abonați-vă pentru Noutăți!

'Promit să nu fac Plagiat.

26 mar. 2015

Cum tai parti dintr-o melodie, cu Audacity

Audacity editor audio
Audacity este un editor şi recorder audio open source (GRATIS) foarte util pentru un utilizator obişnuit, fără prea mari pretenţii şi nu numai.
   Cu el puteţi tăia bucăţi din piese, puteţi aplica efecte ca fade in, fade out, ecouri, filtrare zgomot, egalizare, reverb şi multe altele.
  Update 26.03.2015
  Deşi au trecut aproape doi ani de când am scris acest articol Audacity este încă editor audio gratuit, si cred că va ramane mult timp asa.
  Astăzi scriu primul tutorial dintr-o serie mai lungă cu privire la acest program extraordinar.
  O să o iau cu începutul am să vă las un videotutorial la finalul articolului pentru a mă face mai bine înţeles, in ceea ce priveste modalitatea de a taia dintro melodie.
  Cu ajutotul acestui program puteti nu numai sa taiati parti dintr-o melodie, dar puteti si adauga fragmente, puteti schimba viteza de redare, tonalitatea voci, ba chiar puteti scoate vocea,,Cum obţii un negativ, cum elimini vocea dintr-o melodie'', ,,Creaza efectul reverber, fa karaoke, poti fi lautar, sau mare artist''.
  Primul pas:
  • Descurcaţi de aici Audacity, sau versiunea portabilă de aici Audacity Portable.
  • instalarea este relativ simplă cu câteva click-uri pe next l-aţi instalat (am să vă arăt în video). 
  Pentru a putea salva melodiile prelucrate cu ajutorul Audacity in format Mp3 va trebui să instalaţi un Plug-in denumit  Lame  
  • Descărca de aici  Lame v3.99.3 for Windows.exe, după cum veți vedea este un executabil şi se instalează foarte uşor, am să vă arăt de asemenea în video cum se descărca şi cum se instalează acest plug-in .
  Cam atât cu teoria să trecem la practică, sau la treabă cum ar spune unii.

ale28bz on

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi cer scuze că ţi-am şters Comentariul se afla în căsuţa Spam şi am şters mecanic toate comentariile, după ce am apăsat butonul ştergere, mi-am dat seama că nu era Spam
      Ca să ştergi (elimini) sunetul (coloana sonoră a unui video te poate ajuta Movie Maker Însă eu îţi recomand cea mai rapidă metodă Any Video Converter (poţi tăia converti, etc)
      Pentru a elimina sunetul Descarcă aplicaţia - instaleaz-o şi Ruleaz-o - dă Add video, (opţiune aflată în partea stângă de sus).
      2. Te duci în partea dreaptă jos, la Audio Options şi dai pe opţiunea de Disable Audio, şi selectezi Yes
      3. O să creeze alt video cu formatul dorit după ce apeşi Convert Now, opţiune aflată ceva mai sus.

      Ștergere

Dacă acest articol ţi-a fost util, ți s-a părut interesant, sau ai sugestii de noi articole. Dacă crezi că poți aduce completări... TE ASTEPT!